دانلود کتاب آلمانیinteraktives marketing neue wege zum dialog mit kunden
نویسندگان رویکردهای بازاریابی گفتگوی نوآورانه، روندهای رسانه ای جدید و پتانسیل مدیریت ارتباط با مشتری، و راه های جدید استفاده از رسانه های جدید را ارائه و بحث می کنند. نتایج تحقیقات فعلی و مثالهای عملی از بخشهای مختلف (گروه BMW، هنکل KGaA، Deutsche Bahn AG، و غیره) برای نشان دادن این موضوع ادغام شدهاند.
راهنمای خرید:
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- پس از پرداخت موفق به صورت اتومات برای شما حساب کاربری در سایت ایجاد خواهد شد